\"نگويان ونتانگ\"، مدير نمايشگاه بازاريابي و کشاورزي و مدير مرکز نمايشگاههاي ويتنام گفت: ژاپن يکي از بازارهاي هدف مهم و بزرگ ما است و حدود 29-10 درصد از محصولات ويتنام به اين بازارها صادر ميشود.
وي افزود: اين بازارها نيازمند کيفيت و طراحي مناسب محصولات ما هستند \"آميکوتاهاشي\"، نماينده مرکز تقويت و توسعه تجارت ژاپن، گفت: صنايعدستي ويتنام بسيار متنوع و رنگارنگ است اما طراحي آنها بيش از اندازه ساده و خستهکننده است و بازارهاي ژاپن به شدت نيازمند طراحيهاي منحصربهفرد است.
\"دوتانگهاي\"، مدير آژانس توسعه بازارهاي تجاري ويتنام گفت: ژاپنيها دانش و آگاهي کمي از صنايعدستي ما دارند و به اين مسأله از ديد کارشناسانه نگاه نميکنند.
M/109
انتهای پیام/